poniedziałek, 13 lutego 2012

Project Up All Night



Hej dziewczyny i chłopaki!
Mam taki pomysł, na zrobienie takiego "projektu" do którejś z piosenki z płyty Up All Night. Polegało by to na tym, że nagrywacie filmik jak mówicie/śpiewacie wers piosenki. Nastepnie wszystko skleję, i powstanie "teledysk". Proponuję piosenkę "I want" ponieważ sądzę, że do tego projektu najbardziej nadawałby się, ale wybór piosenki zostawiam Wam, głosujcie tutaj : SONDA. Na głosowanie macie równy tydzień!
(Zakończenie głosowania-20.02.2012).Następnie zgłaszacie się do mnie, pisząc na e-mail : harryssupras@gmail.com.
- temat : PROJECT UP ALL NIGHT
- imię i nazwisko, twitter (jeśli posiadacie)

Następnie rozdam wam wersy piosenki. Jeśli zgłosi się wiele osób możliwe, że kilku osobom rozdam ten sam wers, wtedy wybiorę najlepszy filmik:) To tyle narazie, więcej informacji po wyborze piosenki! ENJOY! 


~ Julia (@DirectionAdmire)

PS. W sądzie nie ma wszystkich piosenek, wybrałam tylko te które najlepiej pasują do tego projektu:)

22 komentarze:

  1. to wy będziecie przydzielać wers piosenki, czy każdy będzie miał wybrać sobie sam? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł... może się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ZGŁASZAM SIĘ ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chce się zgłosić

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja też się pisze :3 Tylko tak trochę nie fer, że ktoś się nagra, a wy tego nie weźmiecie 'bo wam się nie podoba'. Jak już jest akcja dla fanek 1D to niech każda bd traktowana po równo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z odpowiedzą powyżej . To nie fer jak macie zamiar wybierać .
    A i mam pytanie . My mamy to śpiewać ? czy udawać że śpiewamy a wy włożycie pod to playback ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Udawane, playback :)
    No okej ja bede sie starać po równo tylko wiesz pisoenki mają po 4 minuty góra i nie wiem czy starczy dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a i zgłaszajcie sie PISZĄC MEJLA, nie komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre. Pisze sie na to :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się zgłaszam < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. + do tamtego moje komentarza: estemkotem@interia.pl ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde sory xd
    pomyliło mi sie zaraz Do Ciebie napisze xd
    nie ogar xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę samego twittera podać ?
    bez imienia i nazwiska ?

    OdpowiedzUsuń
  15. słaby pomysł ...

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się paulinka112222@gmail.com Xd napisałam do was już Xd

    OdpowiedzUsuń