piątek, 3 lutego 2012

Tatuaże.

Pojawiły się w Internecie zdjęcia nowego tatuażu Zayna. Oto i on:


Jak widać, jest to dłoń. Ja osobiście nie mam pojęcia co ten symbol oznacza, także wybaczcie mi moją niewiedzę :)
Co więcej! Okazuje się, że nawet najmłodszy członek zespołu wdał się w wir ozdabiania swojego ciała tatuażami. Oto Harry i jego gwiazda:



Z tego co czytałam, każde ramię gwiazdy oznacza jednego członka One Direction.

Nawet tatusiek zaszalał i także strzelił sobie dziarę. Oto ten piękny, wyrażający wiele uczuć tatuaż Liama:


:)
A jak Wam podobają się nowe nabytki chłopców? Mnie osobiście Najbardziej podoba się Liamowy :D A Zayna mnie nie przekonuje do siebie. Ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam cieplusieńko z zimnego zachodu.

-Karl Stażysta  czyli @LouisBigCarrot  xoxo

2 komentarze:

  1. świetne tatuaże! :D A tatuaż Zayn'a, czyli ta dłoń, to zdaje się PEACE, czyli ' pokój ' (ale nie w sensie pomieszczenia :D ). pozdrawiam
    ~ Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatuaż Liam'a nie jest prawdziwy, a ten Zayn'a to dwa skrzyżowane palce, oznaczające fałszywą obietnicę ;)

    OdpowiedzUsuń